Prezydent Miasta Krakowa zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych w przedmiocie przygotowania Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa na lata 2016 -2022.
Istotą Programu Strategicznego Promocji jest określenie zarówno wytycznych strategicznych (cele, grupy docelowe, główna idea promocyjna Krakowa i in.), jak i podstawowych ram realizacyjnych promocji miasta do roku 2022.
Program Strategiczny Promocji zakłada zaprogramowanie kluczowych przedsięwzięć promocyjnych aż do roku 2022, odnoszących się do różnych grup docelowych (mieszkańcy, turyści, przedsiębiorcy) i związanych z różnymi obszarami aktywności miasta (od turystyki, przez przedsiębiorczość, kulturę, sport, po edukację, czy bezpieczeństwo i zarządzanie środowiskowe).
Jednym z podstawowych zamierzeń Programu Strategicznego Promocji jest koordynacja oraz zapewnienie realizacji najważniejszych zadań promocyjnych Krakowa – także tych, które polegają na promocji ważnych dla miasta inicjatyw rozwojowych w różnych dziedzinach zarządzania.
W trakcie trwania konsultacji, czyli pomiędzy 22 czerwca a 5 lipca 2016 roku, odbędą się 2 spotkania informacyjne. Uczestnikom spotkań zostanie zaprezentowana koncepcja przedmiotowego dokumentu i zawarte w nim założenia.
Zobacz więcej na temat konsultacji społecznych dotyczących „Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa na lata 2016 -2022”.